Uživatel nepřihlášen
GaMe 4 FaN by Raccon
RSS kanál blogu
Píše: Raccon - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
GaMe 4 FaN by Raccon

Euro Truck Simulator - Toulky Evropou

Sobota 1.1.2011 12:59 - Autor: Raccon
To se mi líbí

Euro Truck Simulator - Toulky EvropouTaky jste v dětství snili o tom, že z Vás jednou budou řidiči kamiónu? Ne? Tak to řeknu jinak. Projížděli jste se někdy třeba v ,,jízdě" legendární Mafie jen tak krajinou? Objevovali jste odlehlá zákoutí v Test Drive Unlimited aniž by jste s někým zběsile závodily? Ne? Tak to už pak opravdu nevím. Dnes se Vám totiž pokusím představit hru, v které o žádné závody nepůjde, hru v které budete jenom řídit a vozit náklad z jednoho města do druhého.

Zní to docela nudně, že jo? No ono skákání ve dvou rozměrech s nějakým instalatérem, taky nezní kdo ví jak zábavně. Euro Truck Simulator vás ale bude bavit jenom za předpokladu, že vlastníte nějaký ten volant, a tak jsem chtě nechtě musel doslova oprášit svůj starý Trust Predator a bez kapky nadšení ho zapojit do právě uvolněného USB. Proč bez kapky nadšení? Volant totiž nemá jakoukoli odezvu a funguje jenom za pomocí dvou pružin, které vytváří jakýsi odpor. Tomu se ale budu věnovat někdy jindy, nic nám totiž nebrání, abychom se pustily do hraní.

Vyber si tahač a vzhůru na nekonečné evropské dálnice

Dostal jsem se tedy do prodejny tahačů a nepřestal se divit. Co to je za značky? Jakýpak Majestic, nebo Swift? To mi nic neříká. Samotné tahače mi ale byly povědomé, a to i přes to, že se v nich opravdu nevyznám. Vypnul jsem tedy hru a vyhledal moderskou scénu. Stáhl jsem si originální názvy kamionů a také jeden speciální kousek... Byla starší to Liazka. Samozřejmě nový kamión od Mercedesu je zřejmě trochu pohodlnější než nějaký starý křáp, ale o tom to v tu chvíli nebylo. Čekalo mě ale hned na začátku docela nepříjemné překvapení... Liazka nefungovala a hra kvůli ní pokaždé spadla, no co, musel jsem jí vymazat. Koupil jsem si tedy obyčejné strohé Volvo a vyrazil do Pražských ulic, nebo spíš ulice.


Na začátku kariéry si totiž musíte vybrat, v jakém z jedenácti evropských státu chcete začínat. Neváhal jsem samozřejmě ani chvilku a vybral si Českou republiku, respektive Prahu, která se ovšem zcvrkla na jednu ulici, v které se dal koupit kamion a přijímat zakázky. Přijel jsem k zadavateli a vybral si cestu do Vídně, ale bohužel jsem neměl potřebné oprávnění na převoz kyseliny, a tak jsem musel vzít náhradu v podobě Varšavy. Vyrazil jsem tedy na dlouhou cestu, vše probíhalo tak jak má a já se docela bavil, když jsem si všiml, že opravdu jedu směrem na Vídeň. To by mi zřejmě v reálu došlo trochu dřív než v polovině cesty, i když kdo ví. Zastavil jsem proto u benzínky, natankoval zbytečně projetý benzín, teda naftu a na chvíli usnul, než jsem se s ostudou vracel, abych dojel do svého původního cíle.

Vše je o penězích, tím spíš simulátor

Kde jste vzali nemalý vstupní kapitál 100.000 Euro hra zrovna neřeší, a tak začínáte rovnou s novým kamionem, za který dáte většinu peněz. Vaše obzory jsou ale prozatím dosti omezené. Pokud začínáte v České republice, máte přístup jenom do sousedních zemí a k tomu ještě jenom do Polska a Rakouska, protože ostatní státy jsou z jistého důvodu hermeticky uzavřené. To jsem bohužel zjistil ve chvíli, kdy jsem si chtěl zpříjemnit cestu z Polska přes Německo. Bylo mi jasné, že v Německu nedostanu žádné zakázky, ale netušil jsem, že do něj budu mít i zakázaný přístup. To je docela škoda, protože v Polsku neexistují zkratky a člověk se musí vracet zpátky přes Varšavu. Na druhou stranu je to docela zajímavý herní prvek, kde si musíte přístupy do dalších zemí za nemalé peníze kupovat a tím si rozšiřovat pole působnosti.



Součástí hry jsou také dílčí úkoly, jako je doručení určitého počtu nepoškozeného nákladu, což vlastně plníte nevědomky v průběhu celé hry. Postupujete tak do dalších úrovní což vám logicky zpřístupní lukrativnější zakázky než ty, které jste měli k dispozici jako nováčci. Hlavním tahákem hry jsou samozřejmě peníze, které budete potřebovat, jak k přístupu do další země, tak k vylepšování samotného náklaďáku. Asi si budete časem kupovat i náklaďák nový, v tomto případě půjde váš současný automaticky na protiúčet. Výběr ale není moc velký, a tak si nakonec zvyknete ne ten ,,váš" s kterým celou hru odjezdíte.

Maličkosti, které nesmí chybět

Euro Truck Simulator není kdo ví jak těžký na ovládání, ale naleznete v něm velké množství maličkostí, které prostě potěší. V první řadě je to interiér, který je samozřejmě přirozeně prostorný a nechybí v něm ani místo na přespání. To, co je ale důležitější je přístrojová deska. Je dobrým zvykem, a já si v tom u všech her co to umí  libuji, že zde nalezneme funkční přístroje, víme jakou rychlostí jedem a kolik máme otáček. Zde se jde ale mnohem dál. Fungují zde totiž i ostatní ukazatele. Víme tak kolik nám zbývá paliva, jaká je teplota motoru a hlavně máme tu palubní počítač s několika obrazovkami, mezi kterými můžeme jednoduše přepínat. K čemu to je? No pro zábavu přeci. Dojezd a podobné věci totiž asi nakonec stejně řešit nebude.



Pocit z toho že tu ty ukazatele a hejblátka máme ale opravdu stojí za to. Za nutnost považuju i přítomnost blinkrů, které předjíždění na dálnici opravdu zpříjemňují a také mají jistý efekt na ostatní účastníky silničního provozu. Podobně potěší i možnost přepínání světel, které zase oceníme v noci i když by se občas hodilo trochu něco silnějšího. Za slabší pak považuji zpracování stěračů, které ve hře nejsou tak potřebné, jak by asi být měli. To je ale spojené s trochu starším grafickým zpracováním celé hry, které sice neurazí, ale asi taky nikoho nenadchne. I tak jsou to ale hlavně maličkosti, které z nudného ježdění po nekonečných dálnicích dělají poměrně chytlavou záležitost. Zpět ale k samotnému grafickému zpracování.

Trochu papíru nemůže uškodit... nebo jo může

Euro Truck Simulator je z roku 2008 a leckdo by mohl čekat poměrně pěkné grafické zpracování, no bohužel. U Euro Truck Simulátoru se totiž setkáme s grafickým zpracováním, které by pasovalo spíš na trochu starší hru. Samotné náklaďáky jsou zpracované poměrně pěkně, i když i z nich je cítit jistá papírovost. Mnohem horší jsou ale samotné silnice, terén kolem nich, ostatní auta a hlavně samotné zpracování měst. Nic zde, tak úplně nenaznačuje, že jde o dva roky starou hru, je to ale na škodu? No samozřejmě že ano, pro nás neprofesionálně profesionální hráče, kteří hrají už několik let a co svého PC vrážejí nesmyslné peníze.



Dovolím si ale tvrdit, že Euro Truck Simulator není pro běžné hráče, protože ti si asi radši koupí Mass Effect než něco podobného, a proto je trochu jednoduší grafické zpracování namístě. Trochu se totiž předpokládá, že se tato hra nebude hrát na těch nejnovějších počítačových sestavách. Příslib lepších časů nabízejí screenshoty z chystaného pokračování i když ani zde se zřejmě nedočkáme nejnovějších efektů z DirectX 11. Grafika ale naštěstí není ani extrémně ošklivá, a tak si na ní po chvilce zvyknete a už vám to ani tak nepřijde.

Co mě na hře štve a co těší?

Podobná hra pro mě znamená především dobrý nápad. Toulání po Evropě je mi docela sympatické, škoda jen že se zde omezujeme pouze na nákladní dopravu. Potěšilo by mě zapojení autobusové dopravy a také té osobní. To se ale od tohoto simulátoru čekat nedá. To co mě ale mrzí je až přílišné zjednodušení. Města v podobě jedné silnice do tvaru U po čase přijdou opravdu nudná. U dálnice pak chybí údaje o kilometrech, k čemu vám pak je palubní počítač s dojezdem? Je pěkné že při zmáčknutí blinkru vám auto za vámi nechá prostor, ale občas je to trochu přehnané. Myslím si, že by okolí dálnic šlo udělat podrobněji.



Přece jenom se zde nemůžeme volně pohybovat a jsme na dálnice odkázáni. Dále jsem si nevšiml jakéhokoliv modelu poškození. To se omezilo jenom na ukazatel poškození. Trochu zamrzí i absence policie, která sice ví, že jste jel na červenou, a nebo překročil rychlost, ale vše se vyřeší zaplacením pouty při předání nákladu. Vývojáři tedy mají stále co zlepšovat a doufám že tak i činí, pokusím se vás nalákat na dva obrázky z připravovaného dílu, který už vypadá o poznání nápaditěji. A dokonce to vypadá, že se zlepší i věci, o kterých jsem tu dnes psal. No já se tedy budu těšit určitě snad už i s novým volantem.

Chystaný Euro Truck Simulator II

Ani v novém pokračování se zřejmě nesetkáme s tím nejlepším, co je dnes počítačová grafika schopna předvést, ale dostaneme se na úroveň, která je více než přijatelná. Koukněte tedy na nové screenshoty, než se pustíme do konečného zhodnocení současného dílu.



Je Euro Truck Simulator dobrou hrou?

Řekl bych, že ano. Moc krátká odpověď? Ono je to s touto hrou těžké, zdaleka totiž není dokonalá a navíc určitě nebude bavit každého. Ale třeba vás chytne a za cenu začínající někde na 250 korunách se určitě i vyplatí. Proto tuto hru můžu doporučit, má spoustu nedostatků, ale i přes to se za ty peníze vyplatí, tedy pokud vás podobné simulátory baví. Dávám hře sedm bodů z deseti, i když by subjektivně mohla mít i bodů osm. Těm co recenzi dočetli až sem děkuji a prosím o komentáře.

Hodnocení hry
Skóre hry 7 7/10
Líbí se mi
  • Pěkně zpracované náklaďáky
  • Možnost zajezdit trochu jinak než obvykle
  • Toulky evropou za volantem monstra
Vadí mi
  • Starší grafické zpracování
  • Příliš zjednodušená města a okolí
Tisk
Hodnocení:
( 8.4 / 28 hlasů ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Euro Truck Simulator - Toulky Evropou
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Raccon    JakER: Hmm já ti nevím, já už ho asi nemám, dlouho jsem to nehrál. No já myslím že jsem do toho nějaký auta stahoval, jak jsem ti říkal o tom Porsche a pak určitě ještě nějaký, ale myslím že mi moc nefungovali. Bych si ji musel znova koupit. Já teď potřebuju spíš konečně dokončit kopm. Ale konečně jsem si zašel pro Mass Effect 1, i když jsem ho ještě nerozehrál a pak si dáma asi něco staršího, musím šetřit.Racconraccon2993    14.1.2011 13:44 Raccon

JakER: Hmm já ti nevím, já už ho asi nemám, dlouho jsem to nehrál. No já myslím že jsem do toho nějaký auta stahoval, jak jsem ti říkal o tom Porsche a pak určitě ještě nějaký, ale myslím že mi moc nefungovali. Bych si ji musel znova koupit. Já teď potřebuju spíš konečně dokončit kopm. Ale konečně jsem si zašel pro Mass Effect 1, i když jsem ho ještě nerozehrál a pak si dáma asi něco staršího, musím šetřit.

JakER    Raccon: Takže budeme muset zůstat u TDU. :D To bych se chtěl zeptat, jdou ti stahovat do TDU auta? A jestli ano, které? Já jsem si stáhl Mitsubishi Evo X, ale vždy když jsem se dostal do autoroomu, nenačetla se auta, hra se sekla a musel jsem restartnout PC. Takto jsem několikrát odinstaloval a opět nainstaloval hru až jsem od toho dal ruce pryč. Ale běhěm tohoto týdne mám v plánu opět nainstalovat a chci stahovat auta... Můžeme potom dát mulťák. :)JakERjaker2265    14.1.2011 13:26 JakER

Raccon: Takže budeme muset zůstat u TDU. :D To bych se chtěl zeptat, jdou ti stahovat do TDU auta? A jestli ano, které? Já jsem si stáhl Mitsubishi Evo X, ale vždy když jsem se dostal do autoroomu, nenačetla se auta, hra se sekla a musel jsem restartnout PC. Takto jsem několikrát odinstaloval a opět nainstaloval hru až jsem od toho dal ruce pryč. Ale běhěm tohoto týdne mám v plánu opět nainstalovat a chci stahovat auta... Můžeme potom dát mulťák. :)

Raccon    JakER: No ono jich je málo a nebo jsem jich málo našel. Měl jsem tam mazdu rx-7, která stála neuvěřitelnou částku, tak že s tou jsem se nesvezl a pak Hummera, kterej měl jízdní model stejnej jako ty kamiony a to včetně řazení, tak že nepoužitelný.Racconraccon2993    14.1.2011 10:59 Raccon

JakER: No ono jich je málo a nebo jsem jich málo našel. Měl jsem tam mazdu rx-7, která stála neuvěřitelnou částku, tak že s tou jsem se nesvezl a pak Hummera, kterej měl jízdní model stejnej jako ty kamiony a to včetně řazení, tak že nepoužitelný.

JakER    Raccon: Vážně jdou? ! To jsem nevěděl. A jak, jako že se ovládají jako kamiony? ;-)JakERjaker2265    13.1.2011 20:39 JakER

Raccon: Vážně jdou? ! To jsem nevěděl. A jak, jako že se ovládají jako kamiony? ;-)

Raccon    Fildus: No právě. Dohrál jsem ho tenkrát i na minimum, ale to ce se odehrávalo na obrazovce v plných detailech bylo trochu něco jiného. To nám ale u Euro Truck Simulatoru nehrozí. Škoda, že se do něj nedají dohrát osobáky... nebo teda dají, ale ovládají se stejně jako ten kamion, nebo aspoň ty co jsem zkoušel. No škoda.Racconraccon2993    11.1.2011 09:38 Raccon

Fildus: No právě. Dohrál jsem ho tenkrát i na minimum, ale to ce se odehrávalo na obrazovce v plných detailech bylo trochu něco jiného. To nám ale u Euro Truck Simulatoru nehrozí. Škoda, že se do něj nedají dohrát osobáky... nebo teda dají, ale ovládají se stejně jako ten kamion, nebo aspoň ty co jsem zkoušel. No škoda.

Fildus    Raccon: Tak, to máš pravdu. Crysis na minimum není ono.... Já jsem jel na Celeronu do 18. 3. 2009. :D. A rozjel jsem S. T. A. L. K. E. R. Shadows of Chernobyl na hard. A to byl procesor už ve špatným stavu, protože jsem ho měl zničenej, kvůli vysokým teplotám.... Ale rozjel jsem to jen díky grafice a ramkám.Fildusfildus2600    10.1.2011 21:52 Fildus

Raccon: Tak, to máš pravdu. Crysis na minimum není ono.... Já jsem jel na Celeronu do 18. 3. 2009. :D. A rozjel jsem S. T. A. L. K. E. R. Shadows of Chernobyl na hard. A to byl procesor už ve špatným stavu, protože jsem ho měl zničenej, kvůli vysokým teplotám.... Ale rozjel jsem to jen díky grafice a ramkám.

Raccon    Fildus: No já jsem jel na tý Pentium IV asi do konce roku 2008. Dokonce jsem ve spojení s Radeonem X1650 rozjel i Crysis... na minimum, musím ale říct že jde o trochu jinou hru s plných detailech. Možná to zní trochu povrchně ale grafika utváří i jistou atmosféru a ta je docela důležitá.Racconraccon2993    10.1.2011 16:31 Raccon

Fildus: No já jsem jel na tý Pentium IV asi do konce roku 2008. Dokonce jsem ve spojení s Radeonem X1650 rozjel i Crysis... na minimum, musím ale říct že jde o trochu jinou hru s plných detailech. Možná to zní trochu povrchně ale grafika utváří i jistou atmosféru a ta je docela důležitá.

Raccon    Jsem zpět na svém Phenom II X4 :D Problém vyřešen :)Racconraccon2993    3.1.2011 21:25 Raccon

Jsem zpět na svém Phenom II X4 :D Problém vyřešen :)

Fildus    Raccon: Já ještě před rokem jsem jel na Celeronu. :-DFildusfildus2600    3.1.2011 18:38 Fildus

Raccon: Já ještě před rokem jsem jel na Celeronu. :-D

Raccon    No snad, z czc mi napsali at to ještě zkusím na jiným PC a s jiným kabelem a at jim to dám na reklamace, trochu doufám že mi ho vymění, protože čekat 30 dní na PC není nic pro mě. Navíc ten disk jako úložiště asi funguje, jenom do na něj nejde nainstalovat system kvůli chybě 0x80300024, bohužel v práci se na google nedostanu. Dneska odpoledne zkusím zprovoznit svou Pentium IV :DRacconraccon2993    3.1.2011 15:30 Raccon

No snad, z czc mi napsali at to ještě zkusím na jiným PC a s jiným kabelem a at jim to dám na reklamace, trochu doufám že mi ho vymění, protože čekat 30 dní na PC není nic pro mě. Navíc ten disk jako úložiště asi funguje, jenom do na něj nejde nainstalovat system kvůli chybě 0x80300024, bohužel v práci se na google nedostanu. Dneska odpoledne zkusím zprovoznit svou Pentium IV :D

JakER    Tak až bude ok, mohli by jsme někdy dát mulťák. :)JakERjaker2265    3.1.2011 14:18 JakER

Tak až bude ok, mohli by jsme někdy dát mulťák. :)

Raccon    No já ted asi nic neopráším, odešel mi zřejmě disk... :(Racconraccon2993    3.1.2011 11:35 Raccon

No já ted asi nic neopráším, odešel mi zřejmě disk... :(

Fildus    Tak, jsem musel oprášit TDU, protože jsem na něj dostal chuť.Fildusfildus2600    2.1.2011 12:38 Fildus

Tak, jsem musel oprášit TDU, protože jsem na něj dostal chuť.

JakER    Já si také nemyslím, že je to zbytečné. Mě by to vůbec nevadilo. A to že tam je minimální možnost poškození? Čert to vem. Já si chci zajezdit, ne to auto rozflákat. Od toho tu je burnout nebo flatout.JakERjaker2265    1.1.2011 21:18 JakER

Já si také nemyslím, že je to zbytečné. Mě by to vůbec nevadilo. A to že tam je minimální možnost poškození? Čert to vem. Já si chci zajezdit, ne to auto rozflákat. Od toho tu je burnout nebo flatout.

Raccon    No jsou tam různý roky výroby, to taky není k zahození, teda nemusel by tam bejt každej facelift nebo tak :) Já si taky počkám. Tak do roka nebo do dvou bych to potřeboval :DRacconraccon2993    1.1.2011 20:27 Raccon

No jsou tam různý roky výroby, to taky není k zahození, teda nemusel by tam bejt každej facelift nebo tak :) Já si taky počkám. Tak do roka nebo do dvou bych to potřeboval :D

JakER    *CivicJakERjaker2265    1.1.2011 19:56 JakER

*Civic

JakER    Raccon: Mno, jenom že třeba 80 modifikací Honda Civik atd. :D Ale já si stejně asi počkám na další generaci. Zas tak daleko neni. Tahle generace má opravdu svá nejlepší léta za sebou.JakERjaker2265    1.1.2011 19:56 JakER

Raccon: Mno, jenom že třeba 80 modifikací Honda Civik atd. :D Ale já si stejně asi počkám na další generaci. Zas tak daleko neni. Tahle generace má opravdu svá nejlepší léta za sebou.

Raccon    JakER: Já tu hru taky obdivuju. Proto chci ten PlayStation, ale do trojky se mi nechce jít. Jenom že čekání na 4 bude asi ještě dluhý. Docela mě u konzolí mrzí česká lokalizace, ani nevím jestli jde čeština dohrávat do her na PS3, ale pochybuju. Moment v GT5 je fakt 1031 aut? To jsem nějak úplně přehlíd. [ odkaz ] Já to chci hned :DRacconraccon2993    1.1.2011 19:48 Raccon

JakER: Já tu hru taky obdivuju. Proto chci ten PlayStation, ale do trojky se mi nechce jít. Jenom že čekání na 4 bude asi ještě dluhý. Docela mě u konzolí mrzí česká lokalizace, ani nevím jestli jde čeština dohrávat do her na PS3, ale pochybuju. Moment v GT5 je fakt 1031 aut? To jsem nějak úplně přehlíd. [ odkaz ] Já to chci hned :D

JakER    To mě bavilo NfS Underground protože tam byli ty klasický auta. Prostě jen vzít... já nevim. . třeba Golfa a ject. U těhlech aut, přesně jak si řekl, to má zrychlení, že šlápneš na plyn, šestrák přeřadíš a seš na maximálce. Zkrátka neni to ten pocit z jízdy. Od toho obdivuji GT5, ta se vydala nekompromisní cestou. A ačkoliv ji mainstreamoví hráči nemají rádi, já ji obdivuji. Zkrátka ta hra m vše, co PC závodní hry postrádají: věrnost realitě.JakERjaker2265    1.1.2011 19:40 JakER

To mě bavilo NfS Underground protože tam byli ty klasický auta. Prostě jen vzít... já nevim. . třeba Golfa a ject. U těhlech aut, přesně jak si řekl, to má zrychlení, že šlápneš na plyn, šestrák přeřadíš a seš na maximálce. Zkrátka neni to ten pocit z jízdy. Od toho obdivuji GT5, ta se vydala nekompromisní cestou. A ačkoliv ji mainstreamoví hráči nemají rádi, já ji obdivuji. Zkrátka ta hra m vše, co PC závodní hry postrádají: věrnost realitě.

Raccon    No právě. Mě třeba bavilo NFS Porsche, protože tam byly i pomalý auta a když člověk závdil, tak to bylo napínavý, řazení a to všechno. U těhle aut je skoro lepší tam nechat automat :) co mám z toho že během deseti vteřin šeskrát zmáčku nějakou páčku :D Navíc ty auta mají takovej podvozek, brzdy a vůbec všechno, že tam prostě něco chybí. Chápu ve skutečnosti je to paráda, ale když na to člověk vlatně jenom kouká a nemá ty pocity, žaludek na zadních sedačkách případně v prostoru motoru :) Bych prostě vzal Škodu fabii a třeba Mazdu2 a dal si závod uličkama města :)Racconraccon2993    1.1.2011 19:33 Raccon

No právě. Mě třeba bavilo NFS Porsche, protože tam byly i pomalý auta a když člověk závdil, tak to bylo napínavý, řazení a to všechno. U těhle aut je skoro lepší tam nechat automat :) co mám z toho že během deseti vteřin šeskrát zmáčku nějakou páčku :D Navíc ty auta mají takovej podvozek, brzdy a vůbec všechno, že tam prostě něco chybí. Chápu ve skutečnosti je to paráda, ale když na to člověk vlatně jenom kouká a nemá ty pocity, žaludek na zadních sedačkách případně v prostoru motoru :) Bych prostě vzal Škodu fabii a třeba Mazdu2 a dal si závod uličkama města :)

JakER    Tím samozřejmě nechci říct že mám před barákem Dacii Logan xDJakERjaker2265    1.1.2011 19:22 JakER

Tím samozřejmě nechci říct že mám před barákem Dacii Logan xD

JakER    Raccon: Asi tak, to smaé co v Hot Pursuit. Chci se jen pomalu rozjet a hned mám na tachometru 210 km/h. :D To je pak nuda. Lepší je prostě sednout do auta, který třeba stojí před barákem a ukázat, co zvládneš s ním. Přejet ostrov během hodiny v Bugati Veyron zvládne každej, ale zkus si to v Dacii Logan :DJakERjaker2265    1.1.2011 19:10 JakER

Raccon: Asi tak, to smaé co v Hot Pursuit. Chci se jen pomalu rozjet a hned mám na tachometru 210 km/h. :D To je pak nuda. Lepší je prostě sednout do auta, který třeba stojí před barákem a ukázat, co zvládneš s ním. Přejet ostrov během hodiny v Bugati Veyron zvládne každej, ale zkus si to v Dacii Logan :D

Raccon    Tak to jsem na to zvědavej :) No já si počkám na ten novej engine a kouknu co by se v něm dalo udělat :) Přitom licence na normální auta by vyšli levnějc :D Nj já mám radši pomalejší auta, je s nima zábava. Ono když jsem za deset sekund na maximu a pak jenom udržuju rychlost, to mě moc nebaví :DRacconraccon2993    1.1.2011 18:36 Raccon

Tak to jsem na to zvědavej :) No já si počkám na ten novej engine a kouknu co by se v něm dalo udělat :) Přitom licence na normální auta by vyšli levnějc :D Nj já mám radši pomalejší auta, je s nima zábava. Ono když jsem za deset sekund na maximu a pak jenom udržuju rychlost, to mě moc nebaví :D

JakER    Jinak jeslti máš steně tolik rád pohled z očí řidič a s přístrojovou deskou atd. jaká já, těš se na TDU2 ještě víc, protože podle screenů ten interiér vypadá ještě lépe než exteriér auta. Dokonce se jim povedlo udělat věrnou texturu semišové Astoňácké přístrojovky, jak je u Aston Martin zvykem. :)JakERjaker2265    1.1.2011 18:35 JakER

Jinak jeslti máš steně tolik rád pohled z očí řidič a s přístrojovou deskou atd. jaká já, těš se na TDU2 ještě víc, protože podle screenů ten interiér vypadá ještě lépe než exteriér auta. Dokonce se jim povedlo udělat věrnou texturu semišové Astoňácké přístrojovky, jak je u Aston Martin zvykem. :)

JakER    Raccon: Na překopanou Mafii II doporučuji mod do Crysis. Netrpěliví fanoušci se rozhodli udělat vlastní Mafii, která poběží na CryEnginu. Vypadá to krásně a mod je velmi dobře hodnocen, asi ho vyzkouším. Jinak, přesně jak si řekl, nechápu že tu nejsou hry jako TDU, akorát s normálníma autama. Koupit si barák, do prostřed zaparkovat hatchback Mitsubishi Sportback a porstě si řádit na ostrově jako v sandboxu. Ne, oni tam strčí radši jen pár značek jako Ferrari a a Prosche, kterým za licenci vypláznou stejně jako desetinásobku normálních automobilek. Vážně škoda, ale vím, že do TDU2 se budou opět stahovat auta jako do prvního. Něco jako v GTA. Tak třeba někdo udělá model i Suzuki Swift. :DJakERjaker2265    1.1.2011 18:08 JakER

Raccon: Na překopanou Mafii II doporučuji mod do Crysis. Netrpěliví fanoušci se rozhodli udělat vlastní Mafii, která poběží na CryEnginu. Vypadá to krásně a mod je velmi dobře hodnocen, asi ho vyzkouším. Jinak, přesně jak si řekl, nechápu že tu nejsou hry jako TDU, akorát s normálníma autama. Koupit si barák, do prostřed zaparkovat hatchback Mitsubishi Sportback a porstě si řádit na ostrově jako v sandboxu. Ne, oni tam strčí radši jen pár značek jako Ferrari a a Prosche, kterým za licenci vypláznou stejně jako desetinásobku normálních automobilek. Vážně škoda, ale vím, že do TDU2 se budou opět stahovat auta jako do prvního. Něco jako v GTA. Tak třeba někdo udělá model i Suzuki Swift. :D

Raccon    Přávě já bych tam v ulicích klidně řádil se suzuki swift, nebo s nějakým citroenem a samozřejmě pak by tam byly i ty luxusní vozy. Jenom že co si pamatuju tak jsou ve hrách více méně ty samá auta. Porche ty svoje modely skoro nemění :) Kdež to u levnějších aut, tam se dějou věci :) Ten jízdní model by nebyl špatnej :) JJ nějakej moder co by to aspoN trochu srovnal :D Já doufám že se najde někdo kdo překope i mafii 2 :DRacconraccon2993    1.1.2011 17:28 Raccon

Přávě já bych tam v ulicích klidně řádil se suzuki swift, nebo s nějakým citroenem a samozřejmě pak by tam byly i ty luxusní vozy. Jenom že co si pamatuju tak jsou ve hrách více méně ty samá auta. Porche ty svoje modely skoro nemění :) Kdež to u levnějších aut, tam se dějou věci :) Ten jízdní model by nebyl špatnej :) JJ nějakej moder co by to aspoN trochu srovnal :D Já doufám že se najde někdo kdo překope i mafii 2 :D

JakER    Raccon: TDU s GT5? Sakra ty jdi dělat hry, to by bylo úžasný! :-D Já také moc na ty exotická auta nejsem, také mám v oblibě hatchbacky a proto jsem rád, že se v TDU2 vyskytne Subaru Impreza STI. :) Trochu mě ale i přesto štve absence Lamborghini. Jak říkám, na exotická auta nejsem, ale kdo by odolal poježďeníčku po ostrově v Reventónu. A Lamborghini k TDU podle mě patří. Jediné, co ve mě vzbuzuje obavy je jízdní model. Proto by bylo geniální tam dát jízdní model z GT5. TDU je u mě nejlepší hra na volant, jízdní model sice nebyl kdo ví jak realistický, ale oproti zbytku závodních her pro PC, které jsou ve většině arkádové to bylo super. Mrzí me, že není tolik závodních "simulátorů" s dobrými jízdními modely. btw: Ano, Německo bylo samozřejmě větší než bylo to Německo v Euro trucku. Ale Evropa je prostě pojem, než jezdit jen v Německu. Já bych obdivoval nějakého modera, co by udělal Mapu do German Truck, nebo do Euro Truck pořádnou Českou Republiku. Zkrátka, že by si s tím vyhrál, ale to se asi nestane. :-)JakERjaker2265    1.1.2011 17:18 JakER

Raccon: TDU s GT5? Sakra ty jdi dělat hry, to by bylo úžasný! :-D Já také moc na ty exotická auta nejsem, také mám v oblibě hatchbacky a proto jsem rád, že se v TDU2 vyskytne Subaru Impreza STI. :) Trochu mě ale i přesto štve absence Lamborghini. Jak říkám, na exotická auta nejsem, ale kdo by odolal poježďeníčku po ostrově v Reventónu. A Lamborghini k TDU podle mě patří. Jediné, co ve mě vzbuzuje obavy je jízdní model. Proto by bylo geniální tam dát jízdní model z GT5. TDU je u mě nejlepší hra na volant, jízdní model sice nebyl kdo ví jak realistický, ale oproti zbytku závodních her pro PC, které jsou ve většině arkádové to bylo super. Mrzí me, že není tolik závodních "simulátorů" s dobrými jízdními modely. btw: Ano, Německo bylo samozřejmě větší než bylo to Německo v Euro trucku. Ale Evropa je prostě pojem, než jezdit jen v Německu. Já bych obdivoval nějakého modera, co by udělal Mapu do German Truck, nebo do Euro Truck pořádnou Českou Republiku. Zkrátka, že by si s tím vyhrál, ale to se asi nestane. :-)

Raccon    JJ je to hra jenom pro někoho, ale to asi i ostatní simulátory. Já jsem se podobně projížděl snad ve všech hrák u kterejch to šlo a měli pohled z interiéru :) Dík.Racconraccon2993    1.1.2011 17:14 Raccon

JJ je to hra jenom pro někoho, ale to asi i ostatní simulátory. Já jsem se podobně projížděl snad ve všech hrák u kterejch to šlo a měli pohled z interiéru :) Dík.

Playman    Tak já nevím ale hra by mě asi moc nechytla. Povedený článek :-)Playmanplayman62    1.1.2011 17:05 Playman

Tak já nevím ale hra by mě asi moc nechytla. Povedený článek :-)

Raccon    JakER: No právě německo je malý. Sakra musím se smát jak jsem to řekl :) Oproti Evropě samozřejmě, ale zase, jestli ta mapa není podrobnější. Přeci jenom není to 1: 1 a cesta z jednoho města do druhýho v tom německým simulátoru trvá hodně dlouho. Test drive unlimited je skvost :) a na dvojku se těším strašně. Já jsem se taky jen tak projížděl, měl jsem Jaguar XKR Coupe, který má nádherný budíky, a samozřejmě pár dalších. Aston Martin miluju, ale v tý hře se mi moc nelíbily. Pro mě by byl ideální Test Drive skříženej s Gran turismem 5. Mám rád auta, který nejsou ve hrách moc častý, tak že bych asi jezdil s nějakejma hatchbackama jenom tak po ostrově :DRacconraccon2993    1.1.2011 16:33 Raccon

JakER: No právě německo je malý. Sakra musím se smát jak jsem to řekl :) Oproti Evropě samozřejmě, ale zase, jestli ta mapa není podrobnější. Přeci jenom není to 1: 1 a cesta z jednoho města do druhýho v tom německým simulátoru trvá hodně dlouho. Test drive unlimited je skvost :) a na dvojku se těším strašně. Já jsem se taky jen tak projížděl, měl jsem Jaguar XKR Coupe, který má nádherný budíky, a samozřejmě pár dalších. Aston Martin miluju, ale v tý hře se mi moc nelíbily. Pro mě by byl ideální Test Drive skříženej s Gran turismem 5. Mám rád auta, který nejsou ve hrách moc častý, tak že bych asi jezdil s nějakejma hatchbackama jenom tak po ostrově :D